Rörelse...

Äntligen Lördag! Dagen har spenderats med lite städning...samt en sväng till Sainsburys för att inhandla diverse nödvändigheter. Efter en vecka med strålande solsken och temperaturer upp emot 17 grader (!) så är det naturligtvis mulet idag då man inte jobbar...Men i morgon ska det visst bli finare och då ska vi ta oss ut på utflykt någonstans. Jag måste försöka förstå mig på mitt nya objektiv som jag fått som (mycket) tidig födelsedagspresent så kameran följer naturligtvis med....Om det regnar tänker jag fasen fota från under paraplyet.
Temat i systers fotoutmaning...och rör på sig i fotot ovan gör det väl...?
Klicka HÄR för andra deltagare!

Kommentarer
Postat av: veronica

Härlig siluettbild som nästan ser otäck ut (tänker på filmen fåglarna...). Texturen gör nog sitt till.

2011-03-26 @ 16:45:21
URL: http://kaxibraxi.wordpress.com/
Postat av: Pysselfarmor

Vacker bild...men jag tänkte också på Hitchcocks film fåglarna...


Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0