Apropå ingenting alls...

Sitter och sörplar Cajun Gumbo soppa och väntar på att något ska ske...
Tydligen så får vi ingen post förrän på Torsdag nu eftersom snubbarna från lagret som levererar posten är upptagna med inventering. Så den förväntade högen med pappersarbete kommer nu att bli mer som ett mindre berg...Ben Nevis eller något dylikt. Så idag kanske man skulle ta och röja lite på skrivbordet...Jag tror nämligen jag har blanketter och papper som är flera år gamla ligger och skräpar som lika gärna kan åka i papperskorgen.

För övrigt anlände mina nya tennisskor igår...Jag sliter nämligen ut sådana i jämn takt eftersom jag går och går och går hela tiden...De är vackra och...väldigt vita. Men det blir nog åthjälpt vid nästa regnskur kan jag tänka. Då blir de sådär vackert leriga och nedstänkta av passerande biljäklar som gasar lite extra då de ser en vattenpöl på horisonten.

I morgon blir nog ännu en långsam dag och på Torsdag ska jag till sjuksköterskan för att ta cellprov på morgonen (viktiga saker det där...blir nu kallad varje år efter de grova cellförändringarna och diatermin jag hade för några år sedan) och sedan har jag en drös med möten på eftermiddagen.
Fredagen ska spenderas med att försöka komma i kapp...om posten har anlänt d.v.s.- annars vete tusan hur jag ska klara bokslutet veckan efter!

Soppan är nu slut...men ska i stället gå och fixa en stor kopp hasselnötskaffe...Man blir sömnig av att inte vara stressad!




Kommentarer

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0