Uppdatering!

Jag har ÄNTLIGEN bokat tid för klippning! Och det är naturligtvis en salong jag aldrig varit till förut...Förhoppningsvis så slipper jag babbel om semestrar och annat dravel. Om jag hittade en frisör som koncentrerade sig på att klippa i stället för att prata strunt så skulle jag klippa håret mycket oftare!

För övrigt så är det mycket mycket jobb på jobbet. Månadsbokslutet är avklarat och nu måste jag komma i kapp med Januari och sedan förbereda mig för tre projektmöten som sker nästa vecka...Två av dessa är på Towern så det ska i och för sig bli skönt att komma bort från kontoret en sväng!

Glada nyheter fick jag också igår! Pappa och Kerstin är i antågande...mindre än två veckor tills de landar!

Återanvänd bild...Ja ja...Jag sitter faktiskt på jobbet!


Kommentarer
Postat av: Monica

vilken härlig bild , ;)



2011-01-06 @ 14:59:07

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0