En helt vanlig tisdag...

Skriver några rader medans jag väntar på att systemet ska spotta ut rapporter för de senaste fyra-fem dagarna...
Januari är vanligtvis en ganska lugn månad, men med alla projekt som pågår för tillfället så känns det som om jag knappt har tid att andas ibland...Ja ja- Det är bättre att ha mycket att göra än att sitta och rulla tummarna! :)
Idag ska jag försöka att komma i kapp lite (om posthelsiket kunde komma någon gång så skulle det underlätta det hela en smula). Torsdag och Fredag spenderas i möten på Towern så måste försöka få det mesta gjort innan dess.


Helgen var i övrigt mycket trevlig. Vi hade en vän på besök i Lördags
så vi åt gott och spenderade kvällen med att spela Wii...
Nästa helg ska vi försöka ta oss ut någonstans och hoppas att ruskvädret lugnat ned sig lite tills dess. Regn, regn och åter regn...Ja, träd, gräs och andra plantor är väl glada åt vattnet antar jag...och ankorna måhända?
Måsarna ser dock lite förbannade ut...


Kommentarer

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0