Jul, jul...?

God Morgon! Lördag och jag har endast varit ur sängen i en halvtimme...och idag har jag absolut inga måsten alls!
Min nya vackra mobil anlände häromdagen så det blir kanske till att leka en smula med den...Det tar ju lite tid att vänja om sig...
Sedan ska jag förmodligen leta fram resten av tomtarna. Vår minimala gran kom upp förra helgen så nu är det det nog dags att ta fram resten också. Det är ganska svårt att känna julstämning då regnet öser ned utanför fönstret men julkänslan kommer nog så småningom- Då vi landar i Sverige så tror jag säkert att den anlänt...:)
Nu dags för lite kaffe (läs MYCKET)....

Kommentarer
Postat av: resume

I think you should be really happy with such events at that moment!

2012-01-24 @ 09:17:22
URL: http://perfectresume.org/blog

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0