Ett år äldre...:)

Jag blev ett år äldre igår...men eftersom Måndagar knappast känns speciellt festliga så firade vi mest i helgen.
Var och åt middag på en underbar Indisk restaurang samt tog en promenad i skogen i sommarvärmen...
Filuren nedan stötte vi på i en damm. Det är väl någon som ansett att den lilla varelsen börjat växa sig för stor för sitt glashem och därför släppt den "fri" i skogsdammen. Det är tur att det inte blir alltför kallt på vintern här i landet...
Han såg i alla fall ut att trivas där han satt och solade sig på en trädstam mitt i dammen.
Gårdagen bestod av jobb...
Fick £20 presentkort på Boots från jobbet så det blir till att åka och shoppa luktsaker i helgen. Min vän Ines skickade mig ett presentkort på Waterstones så det blir en bok också!
Jag fick även paket från Sverige med en hel drös med underbara presenter...
Böcker, fotografier, mysbyxor, doftljus och en ny kaffemugg (Man kan ALDRIG ha för många muggar!).
Jag fick även ett par böcker från Dan trots att jag redan fått mitt kamera-objektiv i förskott. Jag har nu ett helt bibliotek att ta mig igenom...
Helt Perfekt!!!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Grattis i efterskott!!

Fina bilder å jag ser att du fått Jo Nesbö, hans böcker är ju hur bra som helst!!! Så du har trevlig läsning framför dig!! ;)

Kramen, Maria

2011-04-13 @ 03:42:39
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Synnöve

Sommarvärme...... låter så avlägset på nått vänster...

Men det kommer nog hit med :))

Vad fina presenter du fått.

Jo Nesbö är en bra författare. Har du läst dom på svenska?



Ha nu en fortsatt skön kväll. Här blir det snart sängdax.

Kram från nabolandet :))

2011-04-13 @ 22:10:29
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Verkar som du hade ett mysigt firande, och man kan inte få för många böcker heller!

2011-04-14 @ 16:42:13
URL: http://yvoeri.blogspot.com
Postat av: kaxi

Jo Nesbö är helt suverän. Och muggar kan man aldrig ha för många av... :)

2011-04-22 @ 14:22:27
URL: http://kaxibraxi.wordpress.com

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0