Torsdags-babbel

Så var det höst igen...Jag tycker inte det var så länge sedan sist! Kalla morgnar och iskalla vindar då jag traskar till jobbet...men inget regn ännu denna vecka och det ska man väl vara tacksam för (eller ska man det? Och vem ska man i så fall vara tacksam emot?). Det är allaredan Torsdag vilket betyder att det nästan är helg också! Vi har planerat att ta oss en liten tur på Lördag ned till kusten för lite havsfoton. Precis vart vi ska styra kosan har vi inte bestämt oss för ännu men det blir absolut någonstans vi inte varit förut! Jag hoppas att regnet inte bestämmer sig för att ösa ned just på Lördag. Molnigt får det gärna vara...men inget regn tack!

För övrigt så har min rara lillasyster kommit med i finalen i tävlingen på Fototriss.
Om ni har en minut över så kan ni väl smita in HÄR och lägga en röst på bidrag nr 103? :)


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Regnet har varit här i veckan. Det har vräkt ner varje dag även om jag tror att solen visat sig lite idag!?? Har sovit pga nattjobb så jag vet inte säkert.

Jag vill oxå ut å fota i helgen men det verkar som att det ska regna hela helgen oxå så det blir nog hemmafix istället!??

Kramen, Maria

2010-09-16 @ 19:10:17
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0