Updating...

Spenderade lite över två timmar på sjukhuset igår. De klämde, petade, svabbade och tog en massa blod. Fick också fylla i en sjuhelsikes massa formulär relaterande till sjukdomar, allergier och annat tjosan.
P.g.a. min diabetes så är det troligt att jag läggs in redan på Torsdagen så att de kan se till att blodsockret ligger där det ska på Fredag (29/10) morgon då operationen går av stapeln. Sedan får jag förhoppningsvis åka hem samma dag...eller möjligen Lördagen beroende på hur allt går. Jag ska tydligen göra både en laparoskopi samt en hysteroskopi...
Igår kväll åkte vi till Sainsburys för att inhandla en pyjamas...Vacker är den med en massa hjärtan och hundar på! :)
Kan inte säga att jag direkt ser fram emot det hela. Det är hela grejen med att bli sövd som jag inte tycker om. Men å andra sidan så vill jag nog inte vara vaken heller då de rotar runt lite varstans med kameror och laser och andra hemskheter...;)
Har fullt upp på jobbet både denna vecka och nästa så jag har turligt nog inte alltför mycket tid för att grubbla och oroa mig...



Ikväll ska vi åka och lämna bilen hos mekanikern eftersom den ger ifrån sig lite konstiga ljud och sedan får vi förhoppningsvis en timme eller två av skräp-TV innan det är dags att sova igen.

Nu låter jag kanske mer nere än jag egentligen är...Oroa dig inte Pappa! :) Allt är finfint- Jag är bara en smula nervös! Men jag kan inte gå och ha ont längre så jag veeeet ju att det måste göras! (Som tur är så har jag världens bästa Dan som tar hand om mig efteråt..och det är det minsann inte många som har!;))

Snart så ses vi ju förhoppningsvis också...Längtar!


Kommentarer

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0