Sunday...

Söndag och kyckling och potatis ligger i ugnen och är redo för att ätas om ca en halvtimme!
I morgon ska jag åka till sjukhuset för mitt "pre-op möte". Det ska visst ta ett par timmar och jag hoppas jag kommer ihåg att fråga allt det jag VILL fråga om...Sedan går laparoskopin av stapeln Fredagen den 29e Oktober...DET ser jag inte fram emot... men förhoppningsvis så ska jag ju få mindre ont efter den här operationen och DET ser jag däremot fram emot! :)
Den kommande veckan är annars ganska fullbokad...
Sjukhus på Måndag, Projektmöte på Tisdag, Till doktorn för influensasprutan på Onsdag, Teambuilding i Wimbledon på Torsdag och ett annat projektmöte på Fredag morgon. När tusan ska jag hinna med vardags-pappersarbetet? Bah...Det blir gjort när det blir gjort....Det blir det ju alltid!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Allt blir säkert jättebra :)

Kram

2010-10-17 @ 23:58:09
URL: http://lisenj.blogspot.com

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0