Lost your marbles?

Så var det Tisdag och attans vad tiden går fort! Jag har nu börjat gå till jobbet...vilket går hyfsat bra...tar lite längre tid bara! Apropå tid så har jag svårt för att fatta att vi nu är i mitten av November. November!? Det är ju snart jul för bövelen! Det känns inte alls så längesedan som tomtarna plockades ned och gömdes i skrubbar och skåp.

Kallt är det också och idag har vi haft tjock dimma hela dagen...Riktigt mysigt men jag får hoppas att jag inte hamnar vilse på vägen hem...;)


Kommentarer
Postat av: Dan

Lost....???! How the hell is that going to happen when I am picking you up????!!!! Silly Billy xxx

2010-11-16 @ 16:47:10
Postat av: Bella herself!

Duh! We could get lost in the car together! ;) xxx

2010-11-16 @ 17:56:17

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0