Kaffe och TV...

Först vill jag bara säga TACK så jättemycket för rara och omtänksamma kommentarer till inlägget nedan. Jag har mått både psykiskt och fysiskt dåligt den senaste veckan så de betyder mycket för mig.
Jag mår bättre nu! Har fortfarande en drös med stygn i magen och uppsvälld som en ballong...dock en mindre ballong än tidigare i veckan...;)
Jag kan nu nästan gå som folk också. Vi tog en liten långsam promenad till affären igår...och det gick finfint!
Dan är tillbaka på jobbet idag och jag har blivit tillsagd att bara ta det lugnt och lämna all eventuell disk och annat stök tills han kommer hem...:) Jag har spenderat morgonen med att titta på skräp-tv och ska nog fortsätta med det resten av dagen också...Det är så TRÅKIGT att sitta hemma och uggla alldeles själv...Det är nästan så att jag längtar tills jobbet på Måndag...men bara nästan!
För övrigt så missade jag Mr Depp och co som var och filmade på jobbet i Torsdags för den senaste Pirates filmen....men men...han har filmat där förr och han ser sääkert likadan ut fortfarande...;)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad skönt att det går åt rätt håll!!

Skulle gärna träffa Depp. Han är en favvo här hos oss... ;)

Ta hand om dig!

Kramen, Maria

2010-11-04 @ 20:35:20
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Hoppas återhämtningen gick snabbt de sista dagarna innan du skulle jobba igen!

2010-11-08 @ 18:42:10
URL: http://yvoeri.blogspot.com/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0