Fredag...och sol!

Natten till Onsdagen hade jag sådan hemsk värk i magen att jag trodde jag skulle gå itu...så vi var in till akuten på Onsdags morgon. Blev klämd och petad på och tappad på en massa blod (igen!). Tydligen fanns där varken infektion eller inflammation och farbror doktorn trodde att värken berodde på min ägglossning. Eftersom de varit och bökat runt där inne och jag fortfarande inte läkt ordentligt så gjorde det nog extra ont p.g.a. det. Skönt att få en förklaring efter att ha legat och inbillat mig en massa hemskheter. Det är ju logiskt egentligen...men det är svårt att vara logisk då man har ont.

Nu är det bättre- Mina sår läker finfint- trots att skorpan på navelsåret sprack en aning igår och svider lite idag...men allt går åt rätt håll i alla fall.

Och dessutom så är det Fredag...och solsken! Om vädret håller i sig ska vi ta oss en tur till parken i morgon...har promenadabstinens- Har ju inte kunnat gå våra helgvandringar på ett tag nu!  Om solen skiner kanske kameran får följa med också.


Kommentarer

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0