Wednesday Morning...

Jag fick en sjuhelsikes nysningsattack i morse. Naturligtvis var det alldeles efter det att jag kletat på mig min mascara så det blev en enda röra av alltihop. Ordnat nu i alla fall...tror jag...
Morgondagen ska spenderas på Towern där jag ska hälsa på min gode vän Bill på biljettkontoret. Sedan blir det förmodligen publunch och sedan ett tidigt tåg hemåt. Ser fram emot det. Känner att jag behöver en "jobbdag" utanför kontoret för en gångs skull...! Men först har jag pappershögarna på skrivbordet att ta mig igenom...men det ska nog gå det också...och tänk...det är ju tusan nästan helg allaredan!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Visst är det konstigt att såna nysattacker alltid inträffar precis när mascaran är påmålad!

2010-05-20 @ 14:05:12
URL: http://yvoeri.blogspot.com/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0