Långhelgen hägrar!

Fredag! Och härlig långhelg att se fram emot. Det är nämligen Bank Holiday på Måndag. Vi har inga konkreta planer för helgen men tänkte ta oss en titt på "The Foodies Festival" vilken jag har gratisbiljetter till genom jobbet. Så vi traskar nog dit för en titt (och en smakbit) en av helgdagarna!
Sedan har de tornerspel på slottet i helgen också så det blir väl en fototur dit då vi ändå är i närheten...och kanske en fika på the Tiltyard Cafe...:)
Det är Fredag och solen skiner! Nu glömmer jag magvärken (eller ...mina ibuprofen har nu börjat verka så jag kan röra på mig igen...!) och går till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Synnöve

Tornerspel. Sånt gillar jag att se. Var på några tornerspel i Västerås när vi bodde där.



Ha en skön helg nu.

Kramen.

2010-05-28 @ 11:47:12
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Hoppas ni har en härlig långhelg, jag tycker allt - utom magvärken - låter riktigt mysigt!

2010-05-31 @ 12:44:26
URL: http://yvoeri.blogspot.com/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0