Onsdag!

God Morgon!
Nu är det allaredan Onsdag! Jag har dessutom nya tennisskor (igen). Dessa ska visst vara specialskor som är gjorda speciellt för att gå i...så det passar ju bra! Jag har nu haft dem på mig till och från jobbet i två dagar och har inte ett enda skavsår...inte ett enda!
För övrigt så är månadssmärtan tillbaka igen. I Lördags hade jag så ont att jag faktiskt svimmade två gånger vilket skrämde livet ur stackars Danny...så jag har nu bokat tid hos läkaren på Måndag för att se om allt står rätt till...Man kan ju inte hålla på och svimma hur som helst!
Ja...pippijågeln har inget att göra med inlägget....

Kommentarer
Postat av: Monica

men pippifågel var ju underbar , har du fotat den ? så fina färger!

Skönt att skorna funkar ,men kolla upp dina svimningar läskigt ju

2010-03-10 @ 10:36:06
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com
Postat av: Synnöve

En vacker mandarinand måste jag säga.

Kanske att hans/hennes fötter är gjorda för simma med, som dina är gjorda för att gå i...

bara en tanke.



Ja kom iväg till doktorn. Jag slet med samma problem.

Man blir yrslig och ploppar man ihop.

Man ska inte behöva gå så.



sköt om dig, svimma inte och ta det lugnt.

Kramen Synnöve.

2010-03-10 @ 11:26:08
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Bella själv!

Monica! Klart som tusan att jag fotat den...den poserade så snällt efter att jag kastat en hel fralla bröd på honom (henne?)...



Jo...Det var himla läskigt faktiskt- Det var stört omöjligt att resa mig upp- kändes som jag hade en betongklump i huvudet...Vi får se vad Farbror Doktorn säger om det på Måndag...

2010-03-11 @ 15:40:15
Postat av: Lotta

Otroligt vacker fågel !!

Hoppas du mår bättre.

Kram på dig !

2010-03-15 @ 01:48:54
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: Mia

Men uch då, hoppas allt står rätt till och bra att du kommer iväg till farbror doktorn. Jättesöt fågel btw. ;) Kram

2010-03-16 @ 11:01:11
URL: http://lillaunderbara.se

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0