Tisdag eftermiddag...

Vaknade med hiskeliga kramper i natt...Sådana där svimningskramper som gör så att man får svårt att andas. Som tur är så håller de inte i sig så länge. Efter ca tjugo minuter så lugnade de ned sig till sådana man åtminstone kan stå ut med utan att gråta.  Dan var upp och hämtade ett par ibuprofen till mig eftersom han var rädd att jag skulle svimma om jag gick upp själv...
Var till doktorn och tog första hormon-blodprovet igår. Nästa blir den 12e Juli och sedan ska jag få komma in på laparoskopin. Vill få det klart nu och slippa den här ondskefulla värken.
Är i alla fall ledig denna vecka och det är otroligt skönt! Ska försöka att bara ta det lugnt eftersom jag nämligen är väldigt dålig på just det. Har svårt för att sitta stilla och tycker alltid att jag borde göra något och det slutar oftast med att jag gör två-tre saker samtidigt. Men nej...Jag ska koppla av den här veckan och öva mig på att inte göra ett enda dugg! Så det så!
För övrigt så är det strålande solsken här idag och vi ska traska en sväng till biblioteket och registrera mig då Dan kommer hem. Han har nämligen lovat att påminna mig om att lämna tillbaka de böcker jag kan tänkas låna i tid...Jag är annars tämligen urusel på det!

Kommentarer
Postat av: Monica

jobbigt med din värk ;( ha en underbar vecka och njut av ledigheten

2010-06-22 @ 15:35:55
Postat av: Bokmalen

Usch, låter inte kul alls. Hoppas du kan njuta av din lediga vecka!! ;)

Kramen, Maria

2010-06-22 @ 17:13:49
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Ia

Usch syster låter inte bra alls!!! kramen på dig!...Älskar dig!!!xxx

2010-06-22 @ 17:56:06
Postat av: Yvonne

Ett sånt uppvaknande vill man ju helst slippa, hoppas din läkare kan komma fram till hur du ska kunna slippa det i framtiden!



Öva på nu i att bara ta det lugnt, jag vet själv att det är hemskt svårt, men med träning klarar man vad som helst! :)

2010-06-22 @ 18:49:19
URL: http://yvoeri.blogspot.com/
Postat av: AnnaKK

Hu och usch för dina smärtor - hoppas de inte blir än värre nu under lediga veckan!? <:-I Utan att du verkligen kan slöa och slappa och ha det riktigt GOTT, när du gör ingenting! :-D



Kram!!

2010-06-23 @ 06:35:10
URL: http://annakk.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0