Onsdag!

God Morgon!

Här är det kvavt och jäkligt idag men spöregnet kommer nog på eftermiddagen för att fräscha upp luften en smula. Troligtvis precis i tid för min vandring hemåt...men bättre att bli dyngsur på vägen hem än vägen till jobbet.
Annars är det fullt upp...hela tiden! Otroligt mycket på jobbet just nu vilket i och för sig är bra eftersom dagarna då bara rusar förbi. Snart är det helg igen. Det blir ingen dagstur med uppförsbacker-gående i helgen. Det kommer nämligen ett par vänner på besök på Lördag och vi ska ha ett litet VM-party. Jo minsann...Vi har flaggor och ballonger och hela tjosan. Själv ska jag laga Cottage Pie...bara att slänga in ugnen och låta den sköta sig själv (nästan i alla fall).

För övrigt har jag svårt att begripa hur min systerson ska sluta nian helt plötsligt. Hur hände detta? Vart tog åren vägen? Ja ja...För mig är han fortfarande en liten gosgubbe- så det så!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Visst går åren fort! Min systerson gick ut första klass idag, han som nyss var bebis...

2010-06-11 @ 12:45:30
URL: http://yvoeri.blogspot.com/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0