Next!

Vår TV i sovrummet bestämde sig för att ge upp igår kväll. Pang sade det just då vi lagt oss tillrätta för att glo på en episod av CSI. Så vi startade upp datorn och glodde på en episod av svenska Wallander på BBC Iplayer som vi missat då den gick på TV. Men hu vad jag ångrade mig! Det var ett fruktansvärt avsnitt som slutade med att Stefan tog livet av sig. Vad i helvete är det frågan om?
Den Engelska versionen har precis börjat visas på TV här också och den är helt ok...även om det tar ett tag att vänja sig vid att alla babblar Engelska trots att det hela utspelar sig i Sverige...



I alla fall kom hyresvärdens ”right hand man” upp och kollade på kylskåpet i morse och sa att han skulle försöka få tag i någon som kunde komma och reparera det...Vi får se vad som händer. De har åtminstone tittat på det nu (bara en vecka efter att det klappade ihop)!

Månadsboklutet är nästan avklarat. Har endast ca hundraelva rapporter som måste produceras innan allt är klart...Sedan är det bara att börja om från början igen!

För övrigt så ska det visst snöa i natt. Vad tjänar det till nu? Julen är ju över!


Kommentarer
Postat av: Monica

nämen va fasen ska allt gå sönder nu eller??



Ja visst er det tragiskt när han dör och det hemska i allt tycker jag är att Johanna mådde som sämst där och tog ju livet av sig hemma sen ! Så det kan inte varit lätt för henne just där!

2010-01-05 @ 15:57:33
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/
Postat av: Bella själv

Ja Monica...Fy tusan vad jag grät! Det var det mest "berörande" Wallander avsnittet jag sett dock...men jag hade ingen aning om att han skulle gå och dö! Var inte beredd på det alls! HU! Och ja...Johanna såg inte ut att må så bra så det gör det hela dubbelt ruskigt...Fy fan säger jag bara! Ikväll ska jag se till att titta på något roligt så att jag inte vaknar med "gråtpåsar" under ögonen nästa dag...:(

2010-01-05 @ 16:11:17

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0