Måndag...

Månadsbokslut vore inte månadsbokslut utan att något går rent åt helsike. Denna månad var det pappersarbetet från Kensington som inte anlände då det skulle...trots att jag bokat kurir. Men men...Jag ligger lite före med Towern så förhoppningsvis så hinner jag i kapp med allt i morgon!
Idag var Dan's första dag tillbaka på jobbet efter jul-ledigheten och det kändes nog tungt! I kväll ska vi plöja igenom alla jobbsidor på internet och förhoppningsvis hitta något som inte kräver allt detta tunga lyftande som just nu fördärvar hans rygg! Men först blir det middag...och så får vi se om hyresvärden varit och kollat på kylskåpet...Jag tvivlar!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Håller tummarna för att ni hittar nåt nytt jobb åt Dan!!!

Å, jag hoppas att det ordnar sig med kylskåpet!

Kramen, Maria

2010-01-04 @ 21:23:13
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0