The Weekend is almost here!

Tack så mycket för alla rara gratulationer vi fick igår!


Fredag- Äntligen Fredag! Denna helg ska spenderas med att fira våra 15 år tillsammans. I morgon ska vi antingen gå ut och äta eller också så har Dan lovat att ordna middag med tända ljus. DET betyder mycket eftersom han annars har en viss tendens att alltid släcka alla ljus jag tänder p.g.a. brandrisken!


Förhoppningsvis så får vi lite sol i helgen också så att vi kan ta en liten fotorunda någonstans.


Men först ska dagens jobb plöjas igenom samt en 5-6 koppar kaffe drickas.


För övrigt så är jag osams med mina nya tennisskor. Vackra är de...men ont som satan får jag i vänstra hälen. Igår då jag kom hem från jobbet upptäckte jag att de skavt så pass att en stor blodfläck spritt ut sig i mina skor...Trevligt. Så idag har jag mina gamla jäklar på mig. De är inte lika vackra (eller vita!), men i jämförelse känns det som om jag har mjuka tofflor på mig idag!


Mot kalkylbladen nu...!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Visst är det tråkigt när man får skavsår!! Jag har problem med dom flesta skor, ja inte vinterskor då men alla andra. Brukar köra med "Compeed" i förebyggande syfte när jag köper nya.

Låter som ni har en underbar helg planerad!

Ta å njut för fulla muggar!!

Kramen, Maria

2010-02-19 @ 13:35:11
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Laila

Stort grattis från mig med! Men solsken...? Det låter som en utopi här. Snön bara vräker ner i en aldrig sinande ström. Och det ska fortsätta, säger dom. Nån på radio sa 2 - 4 dm till ovanpå den halvmeter vi redan har. Jag hoppas det är fel. Jag har ingen mer stans att lägga den snö som jag skyfflar undan varje dag. Det är inte kul längre!!!

2010-02-19 @ 15:52:13
URL: http://blogg.lailanorman.se
Postat av: Jen

Ugh! Vad trist med de nya skorna. :(

Bedrövligt ont får man ju när det skaver på foten.

-ryser-



Att gratulera har jag visst missat. Sorry! :/

Men jag säger grattis nu och önskar er all lycka i framtiden! :D

Kram kram



Btw: du har fått en award! :)

2010-02-19 @ 18:16:00
URL: http://pansky
Postat av: Synnöve

Gympadojjor???

Vad har du för väder människa?

Här går det fanken inte att gå i gympadojjor ska jag säga. Det har kommit 2 dm snö till här under förmiddagen. Värre blir det. Snart räcker inte ens stövlarna till. Då vetesjutton vad man aka ha på fötterna. Får gå barfota tror jag.

Det går väl i snön, i 10 minus?

Eller tror du man förfryser sig?

Nä tar och sätter på en fika istället. Med blåbärsmuffins till.

Kramen og myslördag på dig.

Synnöve.

2010-02-20 @ 12:10:55
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0