Halvvägs!

Nytt modem anlände med posten igår men har inte haft tid att koppla in det ännu. Så jag hoppas mitt gamla uppför sig tills jag åtminstone skrivit klart detta inlägg! Var till sjukhuset och diabetessköterskan igår och hennes teori är att jag får alldeles för många "låga" blodsocker...vilket i sin tur resulterar i "höga" värden(rekyleffekt). Upp och ner, upp och ner allltså. Så planen är att eliminera alla låga värden för att se om det stabiliserar sig.
Idag ska jag luncha med en kär gammal vän som jag inte träffat på jättelänge! Ska mötas på puben och prata strunt i en timme. DET ser jag verkligen fram emot!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas det ordnar sig med dina värden o att du får må bra i fortsättningen.

Kraaam på dig !!

2010-02-04 @ 00:46:07
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: Synnöve

Håller tummarna för att bredbandet funkar som det ska.



Det där med värden är ett litet helsike ibland.

Hoppas det stabiliserar sig snart.

Kramen Synnöve.

2010-02-04 @ 10:59:27
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0