Fullt upp...

Ledig idag...men varför är det alltid sjuhundraelva saker som måste göras?
Ska till banken för att ta ut pengar, apoteket för att hämta insulin, ta emot mathandlingen (har glömt vilken tid vi bokade så måste leta upp emailet), tvätta två lass kläder, städa lite, skura badrummet, duscha, tvätta håret, torka håret, platta håret, hänga tvätt, packa inför helgens resa samt laga Cottage Pie till middag. Jag tycker jag behöver minst TRE dagar för att hinna med det ovanstående...men nu har jag ju bara en så det kanske är bäst att jag börjar...!
Ska faktiskt bli riktigt skönt att åka bort i helgen!
Gårdagens middag...Har några köttbullar över som kommer att hamna i magen idag till lunch!

Kommentarer
Postat av: Synnöve

Ingen stress, bella. Ta det lugnt. Du hinner iallafall.



Ser gott ut med mat du.

Blev nästan hungrig nu..

Ha en fin och härlig helg.

Här blir det fint. Kallt, 18 minus igen, solen skiner från en klarblå himmel.

Härligt.

Kramen Synnöve.

2010-02-12 @ 12:27:26
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Monica

ta det lugnt ;)

2010-02-12 @ 13:02:13
Postat av: Lotta

Alltid har man alldeles för mycket att göra på sina lediga dagar !!

Hoppas ni får en trevlig resa :)

Kram.

2010-02-13 @ 07:50:29
URL: http://lisenj.blogspot.com

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0