December 2nd

Vaknade till ett vackert snötäcke i morse. Det var vackert och otroligt tyst överallt på väg till jobbet.
Mötte en och annan unge släpandes på träkälkar.
Vete tusan vart de var på väg någonstans eftersom vi inte har en enda backe i närheten!
Själv sitter jag på kontoret och håller mig varm med kaffe. Är nästan klar med månadsbokslutet allaredan. November var i och för sig en ganska lugn månad så det blev färre fakturor än vanligt.
Den årliga "Secret Santa"- dragningen gick av stapeln i morse.
Vi plockade namn ur en hatt och jag fick den nya tanten som började för ett par veckor sedan. Har ingen aning om vad jag ska hitta på till henne...så det blir väl något generiskt; choklad eller någon sorts alkohol. Det vill väl de flesta normala människor ha?  


Ja ja...Bilden är från förra vintern...Vi har faktiskt mer snö än så idag. Och det snöar fortfarande! :)

Kommentarer
Postat av: Monica

va härligt då får har ni snö där och får snö här hemma ingen risk att detta här hemma ska försvinna , det är så vackert ;)

2010-12-02 @ 14:46:33
Postat av: Jen

Mysigt med träkälkar!

Vad spelar det för roll om bilden är från förra året,

den är ju värd att visas om och om igen. :)

Vackert!

2010-12-02 @ 23:10:48
URL: http://pansky.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0