Redan Fredag?

God Morgon!
Så var denna vecka nästan till ända. Vädret har varit blä men det gör inte så mycket eftersom jag hellre har vackert väder då jag traskar till jobbet. Denna vecka har jag ju faktiskt kunnat stanna inne om himmelen beslutat sig för att spotta ur sig en massa regn (vilket den gjort då och då). Igår var jag hem till en god vän och åt lunch och pratade en massa strunt. Det var mycket trevligt och borde göras mycket oftare...!
Dagens planer är inte många...Tänkte kanske städa en smula för att sedan ta mig över till biblioteket måhända? Först blir det dock en tre, fyra koppar kaffe för att "bli som en människa"- hur nu "de" är...;)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Har bestämt mig för att komma igång med träningen igen så det blir ett spinninglunchpass för mig. Har ju ledigt idag. ;) Först hade jag tänkt gå ner i källaren å ta itu med lite rensning men hamnade med lightroom å en massa bilder istället... ;) Oj, så det kan bli ibland!? ;)

Önskar er en trevlig helg!

Kramen, Maria

2010-08-20 @ 11:03:45
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0