And the weekend awaits!

Tydligen så var jag alldeles för effektiv igår ty jag har precis upptäckt att jag inte har något att göra nu på morgonen...Förhoppningsvis kommer posten tidigt idag!  I och för sig ska man väl vara försiktig vad man önskar sig för jag vill inte bli bombarderad med jobb på en Fredag heller...

Inga speciella planer för helgen. I morgon ska vi i alla fall upp tidigt, åka till affären och posten (för att skicka lillasysters present- ja ja...bättre sent än aldrig!) och sedan är det tydligen fotboll på TV. Efter det ska vi ut någonstans men vart har vi inte bestämt ännu.

Just nu vill jag bara att klockan ska rulla på tills hon är fem. Sedan kan tiden sakta ned till snigelfart ända tills Måndag morgon.


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Härligt med en lugn helg!! Jag tror att det blir så för oss oxå. Vi ska bara åka till sambons föräldrar å byta till vinterdäck imorgon annars inget planerat. Känns skönt för jag ska ju lyckas vända på dygnet oxå. Försöker hålla mig vaken nån timme till...

Kramen, Maria

2009-10-16 @ 19:42:42
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Jen

Ha ha! Ja att vara försiktig med vad man önskar sig fick jag lära mig idag.

Allt var lugnt på jobbet när jag hade en timme kvar.

Jag önskade då att det kunde dyka upp något tidsfördrivande och det hela slutade med att jag jobbade över en timme....Typiskt! :/

Hoppas det gick bättre för dig!

Kram

2009-10-16 @ 22:49:42
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Go´morron!



Det är LÖRDAG!!! :-D



Jag väntar på att klockan ska gå jag också - ska åka till Växjö om någon timme si så där. Vädret är ganska okej, så det kan nog bli en alldeles prima utflykt. :-)



Ha de så fint!

2009-10-17 @ 08:41:56
URL: http://hadnerblandander.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0