Regn, regn, regn igen...

Jag brukar spendera 15-20 minuter varje morgon med att läsa medans jag äter frukost (I morse blev det rabarber & krusbärs yoghurt med massor av kanel!) men upptäckte i morse att jag har absolut INGET att läsa. Alla mina hundratals böcker har jag läst flera gånger och jag väntar helst tills jag nästan glömt vad som händer i en bok innan jag läser om den. Så jag behöver tips- Massor av tips som kan hamna på min önskelista till jul tack! Nya böcker eller klassiker som jag absolut inte borde missa?
Jag är så desperat att jag läste ett reklamblad om hörapparater i morse...

Kommentarer
Postat av: Monica

Alex shulman jättebra !

har du läst sopihe kisella? roliga böcker,men du kanske vill ha action och skräck och eventyr

2009-11-03 @ 21:03:45
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/
Postat av: whatthefuckdotcom

Peter Robinsons böcker om Alan Banks... de är de enda böcker jag läst... så de är de enda jag kan rekommendera, hahaha... men de är säkert bättre än reklam om hörapparater :O

2009-11-04 @ 09:30:35
URL: http://whatthefuckdotcom.tk

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0