Tillbaka i vardagen...

En lugn stund på jobbet så då passar jag på att skriva några rader. Kursen gick hur bra som helst och jag har nu en tegelstens-handbok att använda utifall jag glömmer bort något. Som sagt...Jag vet inte hur mycket nytta jag kommer att ha av det hela i jobbet jag gör just nu men i framtiden vet man ju aldrig. Det är bäst att pula in så mycket kunskap som möjligt i hjärnan tycker jag...för man vet ju inte när det kan komma till nytta! Dessutom var det ju betalt av jobbet och gratis tycker jag om!



Miljoner med bär på alla järnekar. Tydligen betyder det att det blir en kall vinter!


Kommentarer
Postat av: Mia

Så bra att kursen gick bra. Själv har jag tenta nästa vecka och jag bävar!

Kall vinter blir det här med sägs det, Massor med rönnbär!

Ha en bra dag!

2009-11-20 @ 06:53:05
URL: http://www.msockertopp.blogspot.com

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0