Regn, regn, regn...

Vi har haft strålande solsken hela helgen och eftersom vi är lediga även idag hade vi tänkt åka till Bushy Park för en liten "picnic". Men tji fick vi för vädret vaknade på fel sida och har vrålgråtit hela dagen. Regn och picnic går helt enkelt inte ihop.
Så i stället har vi stannat hemma, städat och gjort annat trist. Ja ja- Vi är ju i alla fall inte på jobbet!

Har även spenderat några timmar med att sortera och redigera foton från min kyrkogårds-session igår...så här kommer ett par till;




Nu blir det matlagning...Roast Chicken! Yum!!!!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Kan va bra med regniga dagar emellanåt, så man får saker gjort hemma oxå! ;) Jag är i alla fall sån att jag har svårt att vara inne å göra tråksaker när solen skiner... Bara jag blir bättre så ska här storrensas!!

Ha en härlig ledig dag!

Kramen, Maria

2009-05-04 @ 17:14:18
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Så synd att vädret svek... :-/ Men det regnar här också, om det är till nån tröst... Trist!!! (Om än mycket välbehövligt efter den långa torkperioden).



Jag köpte en fototidning häromdagen där det var ett reportage om foto i just regn, och där det visades hur man någorlunda enkelt fixar en "regnkappa" till kameran. :-) Fast jag får nog börja i andra änden, och fixa en regnkappa till mej själv först... Hm!



Ha en fin tisdag!

2009-05-05 @ 06:57:37
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Laila

Oj! Tänk att bli av-skulpterad på det där sättet och ligga ovanpå sin grav i all oändlighet! Kan inte bestämma mig för om det är hedrande eller skrämmande... :-)

2009-05-05 @ 20:17:00
URL: http://blogg.lailanorman.se

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0