Fredag!

Nu har det blivit sådär löjligt kallt igen....och jag som trodde våren var här! 

Var och hämtade bilen igår och den är t.o.m. vackrare i verkligheten! Så det blir nog lite rundkörning i helgen kan jag tänka...

Men först ska dagens arbete avklaras....och eftersom jag måste försöka leta upp halsduken innan jag sticker näsan utanför dörren så är det väl bäst att jag börjar nu! Och ja...Jag ser "pigg och vaken" ut idag så att jag slipper överraska lättskrämda chefer och annat löst folk....!




Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Nu??? Kom det här fram på min prenumerattttittiions grunka?... fast jag såg det ju imörsse ändå ;)



Hoppas dagen har varit bra och helgen blir strålande :)

2009-03-06 @ 16:20:28
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0