One...

Jaha, Nu har lillasyster (http://wtfdcom.blogspot.com/) gjort en till sådan där onödig utmaning som jag bara inte kan låta bli att sno jag med! (Har även rättat eventuella stavfel alt. Amerikansk stavning eftersom jag annars får ont i ögonen!)

One artist


Using song names from ONE ARTIST (or band), cleverly answer these questions.
Try not to repeat a song title!


Man ska alltså ta en grupp / artist. Sedan ska man fylla i svaren på frågorna med hjälp av titeln på någon av gruppens / artistens låtar och försöka att inte upprepa en låt två gånger ;)


Pick Your Artist: Pink Floyd


Are you male or female: "Sheep"


Describe yourself: "A Saucerful of Secrets"


How do you feel about yourself: "I'm A King Bee"


Describe where you currently live: "Cluster One"


If you could go anywhere, where would you go: "Outside The Wall"


Your favourite form of transportation: "Run Like Hell"


Your best friend is: "The Gnome"


Your favourite colour is: "Any Colour You Like"


What's the weather like: "Goodbye Blue Sky"


Favourite time of the day: "When You're In"


If your life was a TV show, what would it be called:  "Yet Another Movie"


What is life to you: "Time"


What is the best advice you have to give: "Careful With That Axe, Eugene"


If you could change your name, what would it be: "Quicksilver"


Your favourite food is: "Pigs On The Wing (Part 1)"


Thought for the day: Get Your Filthy Hands Off My Desert"


How I would like to die: "Set The Controls For The Heart Of The Sun"


My soul's present condition: "High Hopes"


The faults I can bear: "Paranoid Eyes"


My motto: "Give Birth to a Smile" eller "Candy and a Currant Bun



Try it! It's harder than you think...


Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahahah, bäääääääääääääää jag gillade ditt råd med yxan, hahahaha;)



men jag måste säga: Hellre mald i en kaffekvarn än uppgnagd av maskar, hua! ;)... Jag måste ju bli kremerad om jag vill bli kastad i havet ju... Sluta snuska nu, tänk om sambon läser! Svärfar ska kremeras! =O

2009-03-27 @ 13:32:45
URL: http://wtfdcom.blogspot.com
Postat av: monica igen

men va ni kan , jag klarar inte av den där!!

2009-03-27 @ 15:23:46
Postat av: AnnaKK

Pink Floyd, minsann. Även om jag har lyssnat en del på dem hade jag absolut inte kommit ihåg vad låtarna heter... :-)



Hoppas du håller dej vaken lite längre i kväll då! Låt bli vinet så går det säkset bra!? Jag somnar iallafall oftast tidigt efter några glas... Hm... Så går det när man ska ha det lite extra mysigt om fredags- eller lördagskvällar. <:-)

2009-03-27 @ 17:04:48
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

hehehe jag tänkte att jag skulle slänga upp dom i bloggen som en surprise... men sen kom jag på att du har nog några kort på mig... så jag ska vara snäll ;)

2009-03-27 @ 21:55:57
URL: http://wtfdcom.blogspot.com
Postat av: Laila

Kul grej! Men så synd att du snodde Pink Floyd! Nu kan jag ju inte gärna välja dem heller... :-(



Ska se om jag kommer på nåt annat...

2009-03-28 @ 20:06:10
URL: http://blogg.lailanorman.se

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0