Trötta öron...

Ja..Det är inte mycket bättre idag. Snarare värre. Ikväll är det nämligen Broadway-kväll på Musikfestivalen så idag hade öronproppar verkligen kommit väl till användning. Det har varit en salig blandning av Chicago, Grease och West Side Story. Min absolut värsta mardröm.



Well I DON'T!!!



I am what I aaaaaam- There's noooo excuuuuuses....Jag känner mig en smula hjärntvättad och kommer säkert att gnola musikalsnuttar i flera veckor framåt! Kanske bäst att jag letar reda på mina hörlurar och hittar något motgift. Förslag? Och nej syster- James Morrison tänker jag INTE lyssna på!

Mathandlingskväll...Jippie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dd är tillbaks... shhhhh hemlis

2009-06-26 @ 00:03:26
Postat av: Anonym

syster dolly skriver igen... men det är en hemlis

2009-06-26 @ 11:22:45

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0