Flowers everywhere!

Ännu en otroligt  vargvarm dag! Och värre ska det visst bli. Torsdag ska tydligen bli allra hetast- fast hur det kan bli varmare än idag det vete tusan...
Trädgårdsgubbarna har sålt en massa blommor från slottets växthus idag...Svinbilligt! Jag har köpt pelargoner, petunior och tre andra sorter som jag inte har en aning om vad de är. Vackra är de i alla fall och i kväll blir det till att försöka få plats med dem allihop på vår balkong!



Ehrm- Dessa är inte mina blommor men de får duga som illustration så länge...


Kommentarer
Postat av: synne

Satt och lyssnade på Michael Jackson hos dig. Det blev en tragist sorti för en stor artist.



Man blir full av beundring för vad han verkligen kunde. Se bara på hans dans...

Att kunna röra kroppen så där...

Sen sjöng han vidunderbart.

Har ju gjort hur många bra låtar som helst.

Hoppas han nu får vila i fred.



Vackra blommor du har köpt. Får vi se resultatet av dom på plats? Inte de på bilden som sagt, utan de du köpte....

Själv ska jag upp en trappa.

Sängen väntar i värmen.

Kramen synne.

2009-07-01 @ 02:33:07
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: whatthefuckdotcom

...foton från balkongen tack...

2009-07-01 @ 11:18:23
URL: http://whatthefuckdotcom.tk

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0