Stressed? Moi?

Månadsbokslut och mellanchefen bestämde sig för att ta med sig vår kredit-register-ansvarige (eller vad fasen det heter på Svenska!) på publunch i två timmar. "Lead by example" eller?

Varmt som attan är det igen och ikväll ska vi beställa pizza för jag har verkligen ingen lust att stå vid spisen och koka tillsammans med maten!

Lite fler blommor köpte jag idag också. Jag kunde inte låta bli. Så de ska planteras ikväll. Sedan ska jag försöka att rota igenom och redigera lite foton eftersom jag inte gjort det på läänge nu. Bloggen ser lite trist ut utan foton...

Men först har jag 40 minuters gångväg i hettan att se fram emot...och en mycket kall dusch då jag väl kommit hem.
Kanske köper jag några iskalla öl på vägen som vi kan svalka oss med i kväll...Jo, Det blir nog så...

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

hellu :) Jag har (harkel harkel) rättat till headern nu (skäms)... jag har även lagt in en översättningsgrunka till Dan... på båda :)

2009-07-01 @ 23:22:33
URL: http://whatthefuckdotcom.tk

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0