It's finally here!

NU SÅ var det Fredag igen! Mathandlingen avklarades igår kväll och efter att vi ätit middag glodde vi på TV i sängen.
Vaknade vid tre tiden av att blodsockret var en smula lågt så släpade mig upp i kylan (värmen kommer inte igång förräns vid fem tiden) och knaprade i mig lite kolhydrater. Sedan ringde väckarklockan vid 6.30 och jag känner mig helt slut! Det är nog p.g.a. avbruten sömn...eller också kanske jag skulle ha torkat håret innan jag gick och lade mig. Har nämligen lite värk i nacken också.

Jisses vilket svammel så här på morgonkvisten...Nu går jag till jobbet! 

 

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Har ni ingen värme på natten??? Då skulle jag dö!



Fotot såg nästan ut att komma från spanien eller mexico, tuuuuufft ;)

2009-01-30 @ 09:27:13
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: AnnaKK

Ja, det är bara Zorro som fattas i bilden! Han borde komma utklättrandes ur nåt av fönsterna med värjan i högsta hugg, och sedan skutta ner på gatan redo att slåss!? :-)



Med tanke på hur min blogg såg ut när jag tittade på den första gången i morse, är jag innerligt tacksam över att jag inte kodar nåt själv (mer än vad som är absolut nödvändigt) för då hade jag ju varit helt säker på att felet var mitt eget...! Och kanske ställt till allt ännu värre genom att börja ändra i koden i tron att det skulle gå att rätta till nåt genom att göra det!?!



Nä, det är nog bara till att ligga lågt och ha lite is i magen när Blogg.se strular - för tids nog löser det sej... Därmed inte sagt att det inte är irriterande med allt krångel, för det ÄR det!!! MYCKET!!! :-(



Samtidigt är det kanske bra att man får sej en tankeställare då och då om att livet faktiskt finns kvar trots att bloggen är "död"!? ;-)



Ha en fin dag! :-)

2009-01-30 @ 09:41:29
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Jag sög inte på tumme!!! Jag sög på napp! Så det så!

2009-01-30 @ 10:15:25
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: monica

fin bild , gu va sköntr med fredag!! ;) ha en skön helg!

2009-01-30 @ 13:14:44
Postat av: Bear

GRRRRRRRRRR

2009-02-05 @ 14:55:38

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0