Countdown...

Jädrans vad produktiv jag har varit idag...om jag nu får säga det själv!
Skrivbordet är helt tomt på jobb (redo för månadsbokslutet nästa vecka!) och jag har även hunnit med att plantera om min monster-poinsettia i en STöRRE kruka. Den täcker nu nästan halva skrivbordet...
Snart är det äntligen hemdags. Ikväll ska vi äta stora, TJOCKA hamburgare med massor av sallad till och även ta ett par öl....Rödvinet får vänta till imorgon då vi ska äta stek.
De flesta på kontoret har redan gått hem och jag sitter här och njuter av tystnaden...Jag har till och med stängt av skrivaren så att jag slipper lyssna på dess bakgrunds-surr.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Skönt att kunna jobba undan lite, känns inte lika tungt på måndag då !

Hoppas ni får en mysig kväll =)

KRAM

2009-01-30 @ 19:10:01
URL: http://lisenj.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0