Another challenge!

Underbara Utmaningar!
Blev utmanad av Anita...en tjej som har en hel del "där uppe" som man säger...eller det gör man åtminstone på Engelska! Och då syftar jag naturligtvis på hjärnan!!!; )


Fem frågor om fyra favoriter:

Fyra favoritprogram: Louis Theroux's Weird Weekends, Black Adder, Only Fools and Horses, QI (med Stephen Fry!!!-My Hero!)

Fyra saker jag gjorde igår: Skrev rapporter för London Pass, Drack en massa kaffe, Pratade med min vän Bill på Towern angående knäppa klienter, Handlade på Tesco..

Fyra saker jag ser fram emot: Att träffa min familj (snart hoppas jag!)x 4

Fyra favoritrestauranger: Nandos, Panahar Tandoori, Alpona & Papa Johns!

Fyra saker på min önskelista: 
 Tillräckligt med pengar för att slippa oroa mig, en insulinterapi som fungerar oberoende av hormoner och stress, Att jag och min familj (+vänner) får må bra, +a cure for cancer...


Nu ska jag visst lägga ut ett foto på den som utmanade mig...här är hon!:



Jag utmanar följande:

Lotta
Mia
Sandra
Jen






Kommentarer
Postat av: Lotta

Whaaa !! Vilken utmaning !!

Återkommer snart, ska bara köra ett gig på guitar Hero ;)

2009-02-19 @ 22:13:42
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: Jen

Ohh, tack tack tack!

Jag ska ta mig an denna snarast! :D



Ohh ja! Pengar skulle sitta fint.

Klart att ett bot på cancer skulle vara hjärtligt oxå...-sägs så "oego" som det går- :)



Nee, det har du rätt i, ang heroes.

Det är inte lika bra som det var, men jag är så beroende att jag inte kan sluta...-suck-

;P

Trevlig kväll du rara!

2009-02-20 @ 20:31:33
URL: http://pansky.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0