Julfest!

Nej men oj vad det snöar utanför fönstret just nu! Knappast något man är bortskämd med här!
Idag är det jullunch med jobbet men först ska vi dela ut våra "Secret Santa" presenter. Då får vi se vilket jäkelskap jag får i år...Ja ja...Inget kan slå halsbandet jag fick för två år sedan. Det såg ut som något en gammal 60-tals hippie med indian-anor samt en förkärlek för snäcksamlande hade gjort själv. Det är svårt ska ni veta att låtsas se glad ut och just det året lyckades jag inget vidare!



Jaha...Under tiden jag skrivit detta så har det slutat snöa...och nu skiner solen!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Trevligt att ni får se lite snö oxå!! ;) Hoppas det blir en trevlig jullunch!!

Kramen, Maria

2009-12-18 @ 13:57:01
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Monica

nyfiken på vad du får i år;) hur går det med sängen ?

2009-12-18 @ 15:53:17
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0