God morgon!

Igår hade jag liksom tänkt att göra allt som jag inte hann med dagen före...men i stället gjorde jag misstaget att slå på TV'n. En av våra kanaler visar nämligen julfilmer 24 timmar om dygnet heeeela månaden. Och ja...Jag blev fast i några timmar! Lite nytta gjorde jag. Lägenheten är nu städad och färdigpyntad. Och idag är det dags att pallra sig till jobbet igen...Det är åtminstone bara en dag!
Förresten...jobbet som Dan var på intervju om i går visade sig endast gälla två dagar i veckan. Trist...men det blir inte tillräckligt att leva på...och vi måste ju äta! De ska i alla fall spara hans CV utifall ett heltidsjobb blir tillgängligt nästa år...Hemskt synd...för ett mer perfekt jobb för Dan finns nog inte!
Morgontrött och lite "suddig" tomte...

Kommentarer

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0