Kaffepaus!

God Eftermiddag!

Idag är det Söndag vilket betyder städdag här hemma...
Igår kväll glodde vi på The Curious case of Benjamin Button. En ganska medioker film som inte lyckades beröra mig det minsta. Om man inte bryr sig om vad som händer med rollinnehavarna så blir det segt att titta i över två timmar. Ja ja- Några bra bitar var det väl men jag hade förväntat mig att få gråta en skvätt. Tji fick jag!

Det gick förresten ganska bra hos osteopaten. Dan har tid igen på Fredag då han ska manipulera ryggen ytterligare! Hoppas...HOPPAS att det kan bli bra nu!

 

Kommentarer
Postat av: Dolly

Hej gumman hoppas allt är bra med er, och att Dans rygg blir bättre, saknar er......Kram Storasyster

2009-08-02 @ 19:58:55

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0