Still Tuesday...

Spenderade hela 10 minuter hos min podiatrist eftersom hon inte tyckte det fanns så värst mycket att åtgärda. Mina fötter är faktiskt helt ok för tillfället. Men det är ju tusan gratis så jag går gärna dit ändå! För övrigt är jag inte speciellt förjust i fötter så jag vet egentligen inte varför jag skriver om mina egna här (Ja..MINA fötter är det ju inget fel på naturligtvis- t.o.m fot-tanten sa ju det!). Hur som helst...

På jobbet håller de på att resa en gigantisk scen framför huvudingången. Det ska nämligen bli några föreställningar av Rick Wakeman's "The Six Wives of Henry VIII".  
http://www.hrp.org.uk/HamptonCourtPalace/WhatsOn/RickWakemansSixWivesofHenryVIII.aspx




Ja- Vet ni inte vem han är så var han medlem i gruppen YES på sjuttiotalet någon gång. I alla fall så är tydligen detta " a world exclusive", så man ska väl vara allmänt exalterad antar jag. ; )

Den årliga musikfestivalen närmar sig också (Juni), så man kanske ska införskaffa öronproppar i god tid? Scenen är nämligen alldeles utanför mitt kontorsfönster och artister brukar ha genrep i flera timmar varje dag...Och årets artister är inte de mest spännande direkt;
Förutom de "klassiska": Jose Carreras (helt ok- men han har varit här 6-7 år på raken),  Russell Watson, Beethoven Evening, The Four Seasons, så kommer även Lemar, James Morrison och Level 42...Wow säger jag bara...INTE!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Lite annorlunda att ha sånna happenings utanför jobbfönstret!

Jag är heller inte förtjust i fötter... Men när vi var i Thailand å gick barfota hela tiden, då kändes dom mer ok. Gick tom på fotmassage, något jag inte skulle vilja göra här hemma!!? :)

Kramen, Maria

2009-04-28 @ 17:18:03
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0