One good deed...

Regn regn regn igen!!!!!
Var in en snabbis till Walton (Dan skulle klippa sig), och då vi gick förbi en bankomat såg jag några sedlar sticka ut ur den....Snabb som jag är grabbade jag tag i dem...hela £30 var det. Det gick en dam framför men jag visste inte om det var hon som hade använt bankomaten eller inte....Vad ska man göra?
Ja tro nu inte att jag inte funderade på att stoppa sedlarna i fickan och traska vidare...men jag kunde bara inte! Damen och hennes dotter gick in på ett cafe så jag och Dan väntade en bit bort för att se om hon skulle komma utrusande.....Och Ja...Det gjorde hon! Så jag gav henne pengarna....Japp det gjorde jag!

Håller nu på att laga middag- Köttfärsbiffar med klyftpotatis och pepparkornssås...


Kommentarer
Postat av: whatthefuck

hahaha, duktiga du! Nu kommer du till himmlen ;)

2008-09-07 @ 16:02:56
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0