Bang!

Nej men titta- Det regnar igen!!!!
Om det fortsätter på det här viset så kommer väl den här stackars ön att sjunka ner i havet.
Förresten så läste jag i tidningen att jorden ska gå under p.g.a. Big Bang experimentet de ska genomföra i Schweiz (tror jag att det var) i morgon...
Trodde jag det skulle jag definitivt inte spendera mina sista timmar med att skriva dessa dumheter.
Dessutom så sa Sir Isaac Newton att jordens undergång kommer år 2060 (efter hans tolkning av "the Book of Revelations") och han var en klyftig (om än en smula eccentrisk) karl. Han hade också rätt i det mesta han uttalade sig om....Ho hum....Så vi har ett par år kvar!!!!

He he he...

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Hahah, det stod i tidningarna idag att "englands regnoväder är på väg hit" så snart slipper ni det :)



Vi får hoppas isaac har rätt, va är det för bigbanggrej??? va har jag missat??? JA jag lever under en sten!



Puss på dä!



Det var Mickis bjarne nyafreja och linda ;)

2008-09-09 @ 18:56:12
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Gooood morgon... JA LEVER!!!

2008-09-10 @ 08:41:04
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0