Go'Kväll!

Mumsmiddag ikväll....Gjorde Paella igen och har en hel massa över som jag tänker ta med mig imorgon till lunch på jobbet...Tyvärr upptäckte jag att vi hade slut på ärtor men jag hällde i majs i stället och det var lika gott det!
Ikväll (om en halvtimme) är det Heroes på TV och sedan tredje delen av Dead Set- En Brittisk Zombie TV serie som är helt ok att slötitta på...
Det är så mörkt när jag går hem från jobbet nu! Det hjälper inte att de skruvat ner gatlysena så pass att de nästan bara glöder...men de sparar väl energi kan jag tänka...hmmm?
Ojämna trottoarer och dålig belysning går inte ihop...Man kanske ska ta ficklampa med sig i morgon?


The River Mole...på vägen till min Podiatrist igår...

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Men fy det låter ju läskigt och gå hem i mörker!!!.. men jag har nog tittat på för många jack the ripper filmer, hua!

2008-10-29 @ 21:52:07
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Jen

Usch! Vi har precis samma problem här.

Mörkt som attan och dåliga gatlyktor.

Jag nästan springer hem efter jobbet...

det gör ju inte saken bättre att jag går genom en kyrkogård. Huva!



Ahh, år blomman en julstjärna?

God natt! :)

2008-10-29 @ 23:16:50
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Anita (Damen är inte av glas)

Hej där :-)



Jo...mörkret har ju sänkt sig här med. Och när jag kom utanför dörren idag var det frost på marken brrr.

Fast inte lika illa som i Oslo. Där hade dem kastat snöbollar...



Kul att du gillade min nya header. Tack :-)



Förresten, lite nyfiken. Vart bor du i England?



Ha det så gott. Natti-natti! :-)

2008-10-30 @ 00:32:43
URL: http://daiag.blogg.se/
Postat av: monicaslängersnartuydatajäveln

Fotvård menar du hehehe, mörkt vaRFÖR MÖRKT TA MED LAMPA OCH SPRAY

2008-10-30 @ 15:09:10

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0