Balt...Baltazar!

Var och veckohandlade nu på kvällen- så nu är kyl och skåp fyllda till bredden med alla möjliga nödvändiga (och mindre nödvändiga) saker...

Idag var jag riktigt trevlig på jobbet...Jag ansträngde mig för att le och småprata med alla...ja förutom den slemmige äckelhögen (som inte har vett att spola efter sig på toaletten- men DET är en annan historia...!)...men han fick i alla fall ett God Morgon och ett Hej då då han gick hem.
Så ja....Jag har varit allmänt social...men visst är det hemskt att jag faktiskt ibland måste anstränga mig för att vara det!
Jag tror i och för sig inte att det beror på mig.....Det är naturligtvis alla andra som är problemet....!
Visst är det så?!


Baltazar!!!!!
Är det någon annan som minns det?
Jag tyckte det var helt underbart!!!!!

Kommentarer
Postat av: Monica ♥♥♥

ja jag minns han herrejisses måste vara 25 år sen jag såg honom vart tog han vägen?

2008-10-22 @ 22:15:42
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: whatthefuckdotcom

Självfallet är VI komplett felfria!



Tack för den fina melodin jag kommer att nynna på heeeela dagen... balt baltazar balt baltazar balt baltazar balt baltazar balt baltazar balt baltazar TJOHOOOO!

2008-10-23 @ 08:21:23
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0