Tre saker!

Ja...Har varit lite frånvarande idag! Sov läänge i morse- Himla skönt var det!
Efter en otroligt vacker höstdag igår så var det inte så lustigt att vakna till ösregn...och så har det fortsatt HELA dagen!
Vi vågade oss ut- endast för att åka till Tesco för att köpa potatis och toalettpapper (nödvändigheter!), sedan har vi spenderat dagen i soffan. Nja...Vi gjorde pannkakor till lunch och har även tvättat lite så helt lat har jag inte varit!

Har fått en utmaning av Jen.....och ska försöka mig på att svara så gott jag kan:


3 saker jag skäms för:
1: Ok...Jag har försökt att verkligen komma på något här...men jag skäms faktiskt inte för något!
Jo- Det kan hända att jag gjort dumma saker en gång i tiden men det var så länge sedan så vad tjänar det till att skämmas för dem nu? Man blir den människa man är p.g.a. misstag man gjort så jag ångrar INGENTING!
2:
3:

3 saker jag är stolt över:
1:
Att jag aldrig fastnade i  "småstads-mentaliteten" utan tog mig därifrån innan det skedde!
2: Mina systrar...Fastän att de (vi) varit igenom så mycket så är de ändå starka då det behövs (eller det är kanske just därför?)
3: Jag och Dan är på vårt 14e år tillsammans-och trots att det inte alltid varit superbra så har vi fått det att fungera- Har kämpat igenom våra svårigheter- precis som det ska vara i ett förhållande. Det är inte för intet jag kallar honom min "andra hälft"!

3 saker jag vill göra år 2009:
1: Åka HEM och hälsa på min familj!!!
2: Se ovan!
3: Se ovan!

3 händelser år 2008 som jag aldrig kommer glömma:

1: Oops...Kommer inte på några revolutionerande händelser detta år....Har jag redan glömt?
2:
3:

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
1: Er...Insulin
2: Mat
3:  Min Dan


3 personer jag avundas:
1: Vem som helst som har tålamod att arbeta med ett projekt i flera månader. Jag tappar intresset mycket snabbt och vill helst få saker klara så fort som möjligt...så att jag kan börja med något annat!
2: Människor som får betalt för att göra något de älskar.
3: Ibland...men bara ibland...blir jag sugen på prinsesstårta och blir då lite avis på de som inte behöver spruta i sig en liter (!) insulin för att äta marsipan! (Har för övrigt inte ätit marsipan på många år men minns ändå att det är gott!!!)

3 personer jag utmanar att göra en likadan lista:
Tänker inte utmana någon för nästan alla jag läser har redan blivit utmanade!

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Hej! Och TACK för grattiset. :-D



Så klart du ska fortsätta att hålla uppe med rökandet!



Själv har jag nån liten gnagande tanke i bakhuvudet som säger att JAG borde SLUTA äta så sabla mycket godis... Undvek det faktiskt i affären idag när jag var och handlade - en bra början, kanske!? :-)



2008-11-10 @ 19:11:44
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Jen

Som sagt: Du ÄR en underbar människa! :)

14 år!!?? WOW! Det är inte dåligt.

Grattis grattis! :D



2008-11-10 @ 19:40:22
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: whatthfuckdotcom

14 år? wow vad tiden går fort ;)

2008-11-11 @ 09:22:57
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0