Ok...Jag gör väl en då!

Jaaaa...Blev utmanad av min lilla lillasyster http://whatthefuckdotcom.blogg.se/2008/november/och-nu-nagot-lite-skojigare.html (Kan inte lägga upp länkar ordentligt från jobbet!!!) och för att få tyst på hennes gnällande så antar jag väl utmaningen (den hääär gången!!!)

Sju Saker Om Mig...

1) Folk kan uppfatta mig som arg...fastän jag bara är bestämd. Står inte ut med mähän och tröga människor- speciellt inte på arbetsplatsen.
2) Jag läser mycket...ja..jag läser faktist ALLT. Har jag ingen bok för tillfället sitter jag gladeligen och läser reklamblad till frukosten.
3) Jag hatar TV reklam...Speciellt då de försöker pracka på en en massa dumheter. Hatreklamen för tillfället är en reklam för smör som folk enligt reklamen tycker mycket bättre om än ett annat...men om man läser den lilla texten nederst i rutan så står det att hela 46% tyckte om det nya smöret, 43% det andra och resten kunde inte välja. Ingen direkt solklar seger eller? Ja...Det irriterar mig...Jag sa aldrig att jag var normal.
4) Jag har en hel massa fobier. Mitt lyckotal är 38. Åker jag förbi något som enligt mig ger otur (begravningsbyrå, skator etc.) så måste jag rabbla talet baklänges i huvudet fyra gånger (83, 83, 83, 83!)
5) Tills för ca 8 år sedan var jag beroende av Diet Coke. Men tänderna led så in i helskotta så nu dricker jag ingen läsk alls längre. (Har fixat tänderna också!)
6) Två filmer älskar jag mer än alla andra; Stand by Me och It's a Wonderful Life. Jag kan se på båda hur många gånger som helst!
7) Jag älskar ord och blir förbannad då jag ser stavfel- speciellt i affärer och annonser. Om mina vänner (och familj!!!) stavar fel tycker jag bara det är gulligt...!

Så där ja! Tänker inte utmana vidare rebell som jag är...;)

Kommentarer
Postat av: MONICA NORGE

har du läst arga lappen bloggen ?

83 83 83 83 83 83 83 38 38 38 38 38 38 38 38 38

2008-11-06 @ 14:41:00
Postat av: AnnaKK

Hej! Det är vansinnigt roligt att läsa vad andra svarar på sånt här - och själv skulle jag nog aldrig orka svara...? <:-) Hm!



Ha! Ja, det var säkert en syn när jag hade flygövningar med gås-ankan (eller vad det nu är?) - men jag tror att grannens kossor var de enda som hade möjlighet att se mej... Jag HOPPAS det, rättare sagt! ;-)

2008-11-06 @ 17:07:31
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Heheheh, dinn lile busse därr ;)

2008-11-06 @ 17:53:13
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Jen

Ha ha! Vilken underbar människa du måste vara! :D

Jag läser inte alls mycket, men reklam älskar jag att läsa till frukosten. -flin-

Hittar du stavfel hos mig så får du mer än gärna säga till, annars lär jag mig aldrig.

Det var alldeles för länge sedan jag gick i skolan..hrm!

Kram kram

2008-11-06 @ 21:04:49
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det där med stavfel i butiker gör mig galen =O

Ska de göra sig till att skriva en skylt så kan de banne mig ta reda på hur orden stavas !!

Hoppas du får en bra dag =)

2008-11-07 @ 11:41:01
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Mycket jobb idag, eller är du ledig?

2008-11-07 @ 14:16:57
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0