Lördag!

Har haft en ganska produktiv dag! Var till doktorn och fick min influensa-spruta. Sedan for vi till Sainsburys och åt lunch på deras lilla cafe (räkmacka och en STOR kopp kaffe!). Efter det for vi till Epsom och inhandlade glödlampor till bilen eftersom bromsljuset hade gått. Resten av dagen har jag tvättat och städat lite...Har dock inte städat klart- Ska göra det imorgon då också jullådan åker fram med alla mina tomtar!
Ikväll ska vi äta Chicken Kiev, pasta och sallad med bacon...Ska börja med maten snart eftersom magen kurrar lite!
Känner mig en smula risig nu men det är ju vanligt efter det där jädrans vaccinet...men det är väl bättre att må halvtaskigt i ett par dagar än att få influensa antar jag!

Kommentarer
Postat av: monica

får ni det gratis ?

hoppas du håller dig frisk!

Chicken kiev höes gott ut!

2008-11-29 @ 19:32:04
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: AnnaKK

Gomorron! :-)



Hoppas det bara var en lättare känning av influensa efter vaccineringen...? Du måste ju åtminstone vara piggelin igen i morgon, när det ju är (ta-dam!) första december!!! ;-)



En av våra första hundar var förresten aldrig så sjuk i hela sitt liv som när hon fick valpsjukevaccinationen vid tre månaders ålder - så det kan ju onekligen ha sina risker att försöka förebygga riskerna , så att säga... <:-)



Kram på dej! :-)



2008-11-30 @ 08:14:58
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hoppas du får en trevlig dag =)

2008-11-30 @ 10:21:52
URL: http://lisenj.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0