Krasslig?

Nä...Jag mår inte bra idag faktiskt...Har försökt att intala mig att jag mår hyfsat hela morgonen men nu har jag börjat frysrysa och huvudet känns som om det ska sprängas!

En av de vänner som kom på besök i helgen hade nyligen haft "Gastric Flu"- en sorts magsjuka. Dan spenderade hela dagen på toaletten kräkandes igår och fick inte behålla ett dugg som han åt...
Och nu i morse vaknade jag med en sjujädrans huvudvärk- Jag mår inte illa, men känner mig faktiskt lite krasslig.
Dan stackaren, mådde hemskt imorse men gick till jobbet ändå...Han tyckte det skulle se dumt ut att ha varit ledig i flera dagar för att sedan ringa och säga att han var sjuk...!

Jag VILL INTE kräkas...Det är det läskigaste som finns och jag har faktiskt inte gjort det på många, många år! Så jag hoppas att det jag har bara är en enkel förkylning....! Vill att klockan ska bli fem så att jag kan gå hem...


Ja...Fotot har egentligen inte ett dugg med mitt inlägg att göra men det såg så tomt ut utan en bild!

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Tycker synd om er... varför kom vännen och hälsade på om han varit/är sjuk... vad snällt ;)

2008-11-11 @ 15:17:19
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Uj-uj-uj... Hoppas du har klarat dej, men sånt där brukar ju vara j-kligt smittsamt... <:-/



Håller tummarna!



2008-11-11 @ 17:40:03
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0