Weirdos everywhere!

Vad är det för fel på folk? Och varför förstår de inte att lämna mig i fred då de irriterar mig?! Jag visar ju faktiskt ganska tydligt vad jag tycker!
Nu pratar (skriver) jag om arbetskamrater förstås och en konstigare samling än mina får man leta efter...
Vi har ett mähä till tant som inte verkar förstå vad man säger- Hon tittar bara på en (med hängande mun) som om man pratar om något helt oförståeligt...Nä- Jag sa bara att det är in i HELVETE massor fakturor (utan att svära förstås).
En käring har ett skratt som gör att man bara vill skrika åt henne att täppa igen truten med cement- Hon tycker det är så himla skoj med kiss och bajs humor också....
Sedan har vi en slemmig kille som tror han är skitrolig. Ful som fan är han och rolig är han absolut inte.
Ja- Det är de tre av de som irriterat mig idag....
Måste försöka vara snäll på jobbet- Ibland är det så himla svårt att inte säga eller visa vad jag tycker!

Nä- Jag har nu bestämt mig för att försöka vara "vanlig" i morgon...skratta åt deras löjliga skämt (eller åtminstone småle..), lyssna intresserat då någon pratar om olika sorters bröd i de köpte i affären och låta bli att ge onda ögat då någon beter sig idiotiskt.....!

Ja ja...vi får se hur det går...Jag lovar i alla fall att försöka!


Kommentarer
Postat av: whatthefuck

hahaha... herre gud, och jag trodde det var JAG som var omringad av galningar!!!! Hahaha, nä, det är lika bra att komma hem och skaffa ett riktigt jobb här... vi svenskar är ju myyyyycke normalare! hahaha

2008-05-29 @ 11:03:12
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hur har din dag vart? :)

Btw, kommentera gärna någon av mina bilder! :D

2008-05-29 @ 19:05:55
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Ja var in o kika på pernillas bilder och dom var jätte fina...hon e bara 14 år... det var ett speciellt jag fastna för som var jätte fint...(en badkarsplopp...jätte tjusigt fotat!)

2008-05-30 @ 08:38:10
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0