The Weekend starts here!

Sitter nu helt solo på jobbet! Alla har gått hem. De flesta jobbar 8-16 men jag och ett par till jobbar 9-17, men de andra är antingen lediga eller hade någon tandläkartid eller något....
Skönt att vara själv för en gångs skull!
Idag har varit en ok dag- Har hunnit med allt jag ville hinna med! I morse fick jag dessutom besök av chefen på vår interna revisoravdelning (heter det så?). Han gav mig ett presentkort för valfri butik på £50! Ibland brukar de ge ut sådana då man liksom gjort något extra som inte tillhör ens egna jobb. Motiveringen var: "For creative problem solving and technical expertise in support of the complimentary tickets audit"..
Jag blev så glad! Det är ju roligt att känna sig uppskattad även om det kommer från en annan avdelning än den jag själv jobbar på!

För resten vill jag bara säga till min kära syster Ia som ringde idag; I Love You!!!!thiiiiiis much!



Kommentarer
Postat av: whatthefuck

det måste varit skönt att slippa wierdosarna.. hahaha.. Jag försökte ringa idag, men du var nog på lunch, ja provar igen imorrn, PUSS på dej!!!

2008-05-31 @ 18:22:40
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0